Atunci cand munca devine un stil de viata, apare succesul.

A fi designer grafic nu presupune un tip de munca ce poate fi facut spontan, la comanda; necesita o anumita stare psihica, relaxare, inspiratie si creativitate.

Inspiratia vine din experienta de viata. De aceea este si valoroasa. Creativitatea nu se poate invata tehnic. Pentru a fi creativ trebuie sa ai tot timpul ochii deschisi, sa fii receptiv la ceea ce se petrece in jurul tau. Trebuie sa alternezi mediul in care lucrezi. Fiind static nu vei gasi lucruri noi care sa te inspire.

Natura este cel mai bun profesor. Deseori o frunza in cadere, lumina unui fulger pe cer sau felul in care se simte o ploaie rece de vara pe varful unui munte iti pot oferi idei pentru un proiect de design.

De aceea noi nu credem in birou si in munca statita – formula clasica de desfasurare a activitatii unui studio de creatie grafica. Nu ne place sa folosim internetul ca sursa principala de inspiratie, ci sa transpunem pe hartie ceea ce natura si mediul urban ne ofera.

In momentul in care esti relaxat in ceea ce faci, randamentul muncii este maxim.

Creatia nu este un proces ce poate fi grabit, iar clientii nostri au inteles acest lucru; prefera sa astepte pentru un concept grafic creativ si original, decat sa primeasca rapid un design inspirat din concepte existente. Piata remarca si apreciaza originalitatea!

Acest proces nu presupune depasirea termenelor limita impuse proiectelor, ci un bun management al timpului si o comunicare deschisa, constructiva.

Ne place sa dezvoltam relatii de prietenie cu beneficiarii, pastrand insa manierele profesioniste. Pentru clientii nostri nu suntem un studio de creatie grafica. Suntem un partener de incredere. Ne implicam constructiv in activitatile colaboratorilor nostri:

  • identificam din timp nevoile in materie de creatie grafica
  • ne asiguram ca identitatea vizuala este folosita corect si la potential maxim
  • dezvoltam impreuna strategiile campaniilor publicitare si analizam efectele acestora
  • participam la team building-uri pentru a consolida relatia si a imbunatati comunicarea

Totul se bazeaza pe respect: fata de propria imagine si integritate, fata de munca depusa, fata de client si activitatea lui. Banii sunt o necesitate sociala; adevarata valoare a muncii noastre consta in aprecierile venite din partea clientilor nostri. Succesul lor reprezinta succesul nostru!