BRANDING

manual de identitate vizuala

Brandingul, desi este dezvoltat de un grafician printr-un proces creativ, artistic, urmareste un set de reguli stricte. Aceste reguli definesc imaginea unei companii. Este foarte important ca identitatea vizuala sa fie una unitara, indiferent de situatia in care se aplica. De aceea orice proiect de branding dezvoltat se preda impreuna cu un Manual de Identitate Vizuala sau Manual de Brand.

Acest manual reprezinta un ghid de utilizare si aplicare a identitatii grafice: de la designul unei carti de vizita pana la dezvoltarea unei campanii publicitare sau a modului de comunicare cu publicul tinta. Printre regulile prezente in acest manual se regasesc:

  • dimensionarea si spatierea logo-ului
  • folosirea unei palete de culori¬†
  • key visuals – folosirea elementelor grafice care definesc brandul
  • tipul de litera – fonturi, cromatica textelor si aliniament tipografic
  • brandig de obiecte – papetarie, auto, materiale promotionale
  • modul de comunicare – verbal si vizual (separat de grafica publicitara, un aspect important este codul vestimentar)¬†