A TRUSTED TECHNOLOGY PARTNER

Asahi Technologies – USA | New York

www.asahitechnologies.com

Asahi Technologies este o companie de dezvoltare de software din New York, cu peste 10 ani de experiență și clienți din domenii foarte diversificate de activitate. Compania a fost înființată de un inginer de software pasionat de matematică și informatică, acesta petrecând peste două decenii în a se specializa și perfecționa în această branșă.

Livrabile

  • Strategie de rebranding
  • Logo redesign
  • Identitate vizuala
  • Manual de Brand
  • Aplicatii:
  1. website redesign
  2.  prezentarea companiei
  3. document de ofertare
  4. social media branding
  5. personalizare documente
  6. semnatura email
  7. carti de vizita

PROVOCAREA

Ce probleme rezolvăm prin acest proiect de rebranding?

Compania are la bază principii solide și o echipă de experți dedicați. Metodologia de lucru este foarte bine structurată și conduce întotdeauna către rezultatele urmărite, de multe ori depășind așteptările clienților.

Serviciile excelente oferite de către companie aveau nevoie de un brand pe masură.

Provocarea a constat în descoperirea și concretizarea elementelor fundamentale ale brandului (scop, viziune, misiune, valori, poziționare), traduse ulterior prin vocea brandului, tonul vocii, mesajele principale dar și întreaga identitate vizuală.

Prin acest proces de rebranding am reușit să scoatem la suprafață adevărata identitate a Asahi Technologies.

STRATEGIA DE REBRANDING

Pozitionarea brandului

Dezvoltarea de software este un domeniu foarte competitiv și dinamic. Strategia de rebranding a urmărit analizarea în detaliu a competitorilor direcți dar și analiza internă a brandului Asahi la momentul respectiv.

Ținând cont de valorile și principiile asumate de către companie am reușit să creăm o personalitate unică și autentică, tradusă atât prin vizual cât și prin mesaje cheie.

CONCEPTELE VIZUALE

În strategia de rebranding se stabilește întreaga fundație a brandului (scop, misiune, viziune, valori, piramida, grupul țintă, vocea și tonul vocii, personalitatea, arhetipul, poziționarea, atributele, descrirea, unicitatea, povestea, etc.).

Urmărind aceste elemente dezvoltăm trei concepte vizuale pe care le rafinăm și le edităm până ajung la forma perfectă ce reprezintă cel mai bine dimensiunea brandului.  

LOGO

Logo-ul dezvoltat a fost sursa de inspirație pentru tematica site-ului.

Asahi înseamnă „soarele de dimineață” în japoneză.
Asahi Technologies reprezintă un nou început, inovație și evoluție.

Culoarea verde topaz sugerează senzația de calm rece și proaspăt a dimineții.

Cercul din spatele textului simbolizează soarele, însă aplicat în website transmite senzația de respirație, creștere, evoluție. 

Literele groase de la ”Asahi” ilustrează puterea, în timp ce literele mici îi conferă un sentiment prietenos și abordabil.

WEBSITE

Wesbite-ul este principala metodă de advertising și prezentare a companiei. Acesta trebuia să reflecte cât mai în detaliu brandul și echipa din spate.

De asemenea trebuia să conțină informații vitale despre serviciile oferite precum și portofoliul de clienți.

Volumul de conținut al site-ului este unul foarte mare, însă structura și design-ul ghidează cu ușurință vizitatorul, evidențiind mesajele principale ale brandului. 

APLICATII

Am aratat noul website la peste 25 de clienți (foști și actuali) și toată lumea a reacționat: „Wow!”. Au apreciat noua imagine care reflectă inteligența și tehnologia de ultimă oră din spatele brandului.
Unul dintre clienții care a revizuit site-ul a fost impresionat de întreaga senzație a designului, iar sentimetul de brand a fost exact acela stabilit inițial în poziționarea brandului, cu mult înainte să dezvoltăm și partea de web.
Acest lucru ne dovedește că brandul a fost tradus impecabil prin aplicațiile pe care Armeanu Creative Studio le-a creat pentru noi.

Vinod Subbaiah

CEO, ASAHI TECHNOLOGIES

ARMEANU ANA

0766 616 432

ana@armeanu.ro

ARMEANU CATALIN

0766 703 055

catalin@armeanu.ro

Pin It on Pinterest

Call Now ButtonCall now