A TRUSTED TECHNOLOGY PARTNER

Asahi Technologies – USA | New York

www.asahitechnologies.com

Valeputna este primul brand romanesc care produce delicatese din pastrav afumat, urmand retete stravechi de preparare a pastravului, inovate prin propria arta culinara. Valeputna este primul brand romanesc care produce delicatese din pastrav afumat, urmand retete stravechi de preparare a pastravului, inovate prin propria arta culinara.Valeputna este primul brand romanesc care produce delicatese din pastrav afumat, urmand retete stravechi de preparare a pastravului, inovate prin propria arta culinara. Valeputna este primul brand romanesc care produce delicatese din pastrav afumat, urmand retete stravechi de preparare a pastravului, inovate prin propria arta culinara.Valeputna este primul brand romanesc care produce delicatese din pastrav afumat, urmand retete stravechi de preparare a pastravului, inovate prin propria arta culinara. Valeputna este primul brand romanesc care produce delicatese din pastrav afumat, urmand retete stravechi de preparare a pastravului, inovate prin propria arta culinara

 

Livrabile

  • Strategie de rebranding
  • Logo redesign
  • Identitate vizuala
  • Manual de Brand
  • Aplicatii:
  1. website redesign
  2.  prezentarea companiei
  3. document de ofertare
  4. social media branding
  5. personalizare documente
  6. semnatura email
  7. carti de vizita

PROVOCAREA

Ce probleme rezolvăm prin acest proiect de rebranding?

Valeputna este un brand cunoscut pe sectorul produselor culinare naturale din pastrav afumat. Este perceput ca un brand traditional, care valorifica retetele autohtone. 

In urma procesului de rebranding dorim sa repozitionam Valeputna la nivelul actual al valorilor sale si sa atragem atentia consumatorilor care cauta mai mult decat un simplu produs traditional si natural. Valeputna ofera produse culinare ineditate, dar mai presus de acest lucru, ofera o experienta senzoriala inedita.

Misiunea noastra este de a directiona intreaga identitate catre un rafinament cu radacini tratitionale, comunicand astfel unei audiente pretentioase, fara a pierde un procent mare din consumatorii existenti.

STRATEGIA DE REBRANDING

Pozitionarea brandului

Valeputna este un brand cunoscut pe sectorul produselor culinare naturale din pastrav afumat. Este perceput ca un brand traditional, care valorifica retetele autohtone. 

In urma procesului de rebranding dorim sa repozitionam Valeputna la nivelul actual al valorilor sale si sa atragem atentia consumatorilor care cauta mai mult decat un simplu produs traditional si natural. Valeputna ofera produse culinare ineditate, dar mai presus de acest lucru, ofera o experienta senzoriala inedita.

CONCEPTELE VIZUALE

Valeputna este un brand cunoscut pe sectorul produselor culinare naturale din pastrav afumat. Este perceput ca un brand traditional, care valorifica retetele autohtone. 

In urma procesului de rebranding dorim sa repozitionam Valeputna la nivelul actual al valorilor sale si sa atragem atentia consumatorilor care cauta mai mult decat un simplu produs traditional si natural. Valeputna ofera produse culinare ineditate, dar mai presus de acest lucru, ofera o experienta senzoriala inedita.

Misiunea noastra este de a directiona intreaga identitate catre un rafinament cu radacini tratitionale, comunicand astfel unei audiente pretentioase, fara a pierde un procent mare din consumatorii existenti.

LOGO

Asahi înseamnă „soarele de dimineață” în japoneză.
Asahi Technologies reprezintă un nou început, inovație și evoluție.

Culoarea verde topaz reprezintă senzația de calm al dimineții.

Cercul din spatele textului simbolizează soarele răsărit.

„Asahi” este înalt și puternic. Literele groase ilustrează puterea, în timp ce literele mici îi conferă un sentiment prietenos și accesibil.

WEBSITE

Valeputna este un brand cunoscut pe sectorul produselor culinare naturale din pastrav afumat. Este perceput ca un brand traditional, care valorifica retetele autohtone. 

In urma procesului de rebranding dorim sa repozitionam Valeputna la nivelul actual al valorilor sale si sa atragem atentia consumatorilor care cauta mai mult decat un simplu produs traditional si natural. Valeputna ofera produse culinare ineditate, dar mai presus de acest lucru, ofera o experienta senzoriala inedita.

Misiunea noastra este de a directiona intreaga identitate catre un rafinament cu radacini tratitionale, comunicand astfel unei audiente pretentioase, fara a pierde un procent mare din consumatorii existenti.

APLICATII

We shared the website with more than 25 customers (present and past), and everybody went ‘Wow!’. They were really appreciative of the sheer brilliance and cutting edge feel of the new website and branding.

One of the clients reviewed the website and told us that our website gave a certain feel, and brand feel was exactly what we started with in the brand positioning before we created the website. This tells us that the brand feel beautifully translated into the applications that Armeanu Creative Studio created for us.

Vinod Subbaiah

CEO, ASAHI TECHNOLOGIES

ARMEANU ANA

0766 616 432

ana@armeanu.ro

ARMEANU CATALIN

0766 703 055

catalin@armeanu.ro

Pin It on Pinterest

Call Now ButtonCall now