PROVOCAREA
Ce probleme rezolvăm cu acest proiect de branding?
Carmolimp se remarcă ca unul dintre brandurile românești care a traversat cu succes decenii întregi de schimbări și provocări, evoluând într-un brand contemporan care înțelege trendurile și aduce schimbări semnificative pe piața alimentară.
Înființată în 1993 ca o afacere de familie, compania a înfruntat numeroase obstacole și greutăți, dar nu a deviat niciodată de la valorile fundamentale: calitate, tradiție și respect.
A demonstrat durabilitate și autenticitate, rezistând trecerii timpului, perioadelor agitate și schimbărilor continue, fără a-și pierde identitatea și legătura cu esența autohtonă. Prin viziune și reinventare constantă, Carmolimp își păstrează relevanța în tumultul modernității, oferind calitate fără compromisuri.
Misiunea noastră a fost să înțelegem esența acestui brand și să îl reinventăm într-o modalitate care permite continuitatea valorilor fundamentale adaptate la contextul actual și la nevoia de inovare.
SOLUȚIA
Care este cea mai bună abordare pentru a rezolva problemele brandului?
Rădăcini, tradiție, continuitate, transparență.
Povestea brandului este strâns legată de zona Făgărașului, locul de origine al companiei, iar acest lucru a fost integrat în identitatea vizuală a brandului alături de simboluri românești străvechi.
Tagline-ul ”Cu drag din Țara Făgărașului” vine în completarea poveștii și comunică despre atenția și implicarea emoțională în fabricarea de produse curate și calitative.
Brandul nu este însă doar despre tradiție și rădăcini, dar și despre transparența cu care își conduce activitățile și corectitudinea cu care tratează consumatorii.
Această metamorfoză a brandului a redefinit interacțiunea cu piața si a consolidat un model de afacere care îmbină inovația cu respectul pentru tradiție și oferă consumatorilor o experiență autentică și valoroasă.
Noua direcție se bazează pe un concept simplu și inovator: eliminarea intermediarilor din lanțul de distribuție pentru a asigura un preț echitabil.
Comunicările și mesajele brandului sunt construite în această direcție, astfel încât consumatorul va alege informat.
LOGO
Simbolistica din spatele logo-ului.
- Soare – 7 puncte – 7 raze – 7 zile. Soarele este un simbol al renașterii, puterii și vitalității.
- Biserica – credință, tradiție. Biserica fortificată din Cincu reprezintă un simbol puternic al Țării Făgărașului
- Muntele și natura. Fabrica este amplasată la baza lanțului muntos Făgăraș
IDENTITATEA VIZUALĂ
Identitatea vizuală a brandului este definită de un design simplist, în care domină culoarea albastru a brandului și contraste puternice cu spații negative albe și culoarea roșu.
Folosim pattern-uri create din simboluri tradiționale ce îmbrățișează istoria și cultura brandului.
Atenția pentru produse și implicarea emoțională a oamenilor este sugerată prin inserarea ilustrațiilor monocrome de tip schiță.
Tagline-ul brandului în formatul ”banderolă” este prezent pe majoritatea compozițiilor vizuale.
Cerc
regenerare, mișcare fără început și sfârșit
Miez de nucă
semn de minte ageră și înțelepciune
Calea ocolită
viața, drumul pe care îl avem de parcurs, cu bine și rău, dar mereu înainte