PROVOCAREA

Fishnet și-a dorit să transmită publicului inteligent și emancipat, cu o voce cool, prietenoasă, ideea de mâncare 100% naturală intr-un concept inedit de fast-food. Îndrazneț și inovator.

REZULTATUL

Fishnet este fresh, cool și 100% natural. Fishnet se adresează publicului tânăr, cool, din mediul urban; crede în distracție și voie bună, fiind astfel prezent la toate festivalurile principale. Cu un food kiosk mobil inedit, Fisnet este mereu aproape de cei ce vor să savureze deliciile naturale din păstrăv și alte produse de proveniență locală.

Livrabile

Branding Strategy

Identity Design

Messaging

Packaging

Menu Design 

Staff Uniform Design

Ambiental Branding

Food Caravan Branding

THE BRAND

Fishnet este fresh, cool și 100% natural.

Fishnet se adresează publicului tânăr, cool, din mediul urban; crede în distracție și voie bună, fiind astfel prezent la toate festivalurile principale. Cu un food kiosk mobil inedit, Fisnet este mereu aproape de cei ce vor să savureze deliciile naturale din păstrăv și alte produse de proveniență locală.

“Am creat cu drag o reţea de produse selecţionate cu multă grijă. Am adunat ingredientele din comunitatea locală, şi le-am preparat cu atenţie în făbricuţa noastră din munţi. Ti-am pregătit o hrană cum nu ai mai întâlnit. Dorim să împărţim cu tine experienţa unor reţete sănătoase, gustoase şi curate, pentru că faci parte din familia noastră.”

Florin Stefan Irimescu – Owner

POZITIONAREA BRANDULUI

Fishnet oferă mâncare 100% naturală oamenilor educați, într-un mediu prietenos, modern și inovativ, facându-i să se simtă energici, oferindu-le un stil de viață sănătos.

GRUPUL TINTA

  • Persoane educate, ce au cultura alimentației sănătoase
  • Oameni ce iubesc produsele alimentare din pește
  • Oameni ce doresc să aibă acces rapid la o masă sănătoasă
  • Tineri cool ce apreciază stilurile îndrăznețe
  • Persoane care apreciază transparența brandului atunci când este vorba de proveniența ingredientelor

Puterea brandului

Strategia de branding ne-a aratat drumul catre un concept inedit si remarcabil pe piata suprasaturata pe care Fishnet si-a facut intrarea; am transpus ideea de cool si friendly folosind gama cromatica minimalista, dar care atrage atentia.

Fishnet ilutreaza calitatea prin simplitate si “friendly aproach”. Vestimentatia este minimalista, la fel si ambalajele produselor.

 

 

 

ACTIUNI

  • Cool și inovator prin atitudine, gama cromatică, vestimentație
  • Transparent prin prezentarea surselor ingredientelor alimentare
  • Energic si dinamic prin prezența la festivalurile importante
  • Prietenos cu mediul – ambalaje bio degradabile
  • Profesionalism prin fotografii artistice ale produselor culinare

Contrast puternic intre cromatica ambalajelor si produse

Prin acest contrast evidentiem usor produsele atat in prezentarile foto cat si in locatii. 
Am inceput sa colaboram cu echipa Armeanu cu 9 luni inainte de lansarea brandului, si apoi toti anii de dupa.
Am apreciat modul intuitiv prin care ei au inteles ce valori si ce concept dorim de fapt sa transmitem. De fiecare data au reusit sa materializeze dorintele noastre, intr-un mod surprinzator, chiar si pentru noi. De aceea peste tot unde mergem oamenii apreciaza brandul Valeputna la superlativ si de multe ori apare intrebarea: “Cu ce designer lucrati?”.
In ceea ce priveste colaborarea efectiva am apreciat incadrarea stricta in deadline-uri. Au dat dovada de creaivitate chiar si sub presiunea timpului, mentinand un calm englezesc, neamintindu-mi nici macar un episod de tensiune, verbala sau de alta natura. Comunicarea este exceptionala, echipa Armeanu a fost pentru noi “on” 24/24, 7/7.
Multumim Armeanu Creative Studio!
Florin Stefan Irimescu
Owner Valeputna

Let's talk.

ARMEANU ANA

0040 766 616 432

ana@armeanu.ro

ARMEANU CATALIN

0040 766 703 055

catalin@armeanu.ro

Call now

Pin It on Pinterest