MISIUNEA PROFESIONALISMULUI

Frosfera – Romania | Craiova

www.frosfera.ro

Frosfera este un magazin de tip Cash & Carry ce comercializeaza produse alimentare proaspete si congelate, oferind clientilor si servicii de logistica.

Misiunea brandului este de a sustine clientii cu un proces eficient de cumparare si disponibilitatea produselor respectand siguranta alimentara si standarde de calitate.

Brandul vizeaza Romania si tarile vecine.

 

Livrabile

  • Naming
  • Logo design
  • Branding
  • Brand guidelines
  • Productie:
  1. branding camion
  2. carti de vizita
  3. documente
  4. etichete

PROVOCAREA

Ce probleme rezolvăm prin acest proiect de rebranding?

Fiind pozitionati intre competitori directi, ce detin monopol pe acest segment de business, principala provocare a fost identificarea factorilor ce diferentiaza brandul si ofera elementul de unicitate de care are nevoie pentru a se evidentia pe piata.

Desi fondatorii acestui business au experienta vasta in domeniu si au reusit sa creeze un mecanism ce acopera principalele minusuri ale competitorilor, identitatea brandului trebuie sa comunice clar valorile companiei: profesionalism, eficienta si adaptabilitate.

SOLUȚII

Cum rezolvăm problemele cu care brandul se confruntă?

Atentia este centrata pe ghetar, simbol al magnitutinii impresionante si al durabilitatii.

Culorile reci sugereaza in mod evident temperaturile scazute, iar insusi structura ghetarului reprezinta o baza solida si puternica.

Logo-ul denota stabilitate, forta bruta si structura puternica.

Subtil inserat in partea superioara a ghetarului, se poate observa silueta literei “F”, in spatiul negativ, aspect ce sugereaza atentia la detalii.

Their ability to analyze and resolve our needs is what impresses us the most. 

We connected over video conferences all the times , so attention given 100%

Adrian Vava

CEO, Frosfera

ARMEANU ANA

0766 616 432

ana@armeanu.ro

ARMEANU CATALIN

0766 703 055

catalin@armeanu.ro

Call Now ButtonCall now

Pin It on Pinterest