
MAGAZINUL MAGAZINELOR
Noi Cash & Carry – Romania
www.noi.ro
„NOI” este cel mai mare magazin Cash & Carry cu capital 100% romanesc. A luat nastere din ambitia unui singur antreprenor, din dorinta de a sustine micii comercianti din mediul rural si nu numai.
Brandul se adreseaza proprietarilor de magazine ce au nevoie de o diversitate mare de produse la preturi avantajoase. Aceasta este ideea ce sta la baza sloganului „Magazinul magazinelor”.
NOI Cash & Carry este un concept ce inglobeaza valori precum sustinere si respect, avand o cultura dinamica si o voce prietenoasa.
Procesul de cumparare este rapid, iar personalul magazinului ghideaza clientul și îi recomanda produsele de care are nevoie, cu o atitudine prietenoasă și respectuoasă.
Livrabile
- Naming
- Logo design
- Identitate vizuala
- Manual de brand
- Productie:
- branding de ambient
- colaterale
- postere/ bannere
- brosuri, flyere
- vizual campanie de lansare
- manualul angajatului
- sistem de etichetare
- signalistica magazin
- totem
- branding autovehicule
- uniforme
- branding zona food
- branding private labels
- workshops
- elemente de web design

PROVOCAREA
Ce probleme rezolvăm prin acest proiect de branding?
Ambitia acestui proiect consta intr-o expansiune nationala. NOI Cash & Carry trebuie sa devina un brand de renume, reconoscibil si un pilon principal de sustinere a proprietarilor de magazine din provincie.
Identitatea vizuala trebuie sa genereze incredere si profesionalism, sustinere si respect.
Amplasat intr-un centru comercial, inconjurat de competitori, trebuie sa se diferentieze vizibil si sa atraga atentia. Caldura personalului magazinului si disciplina ce sta la baza procesului rapid de cumparare trebuie comunicate printr-un branding bine implementat in toate elementele de interactiune cu publicul.


SOLUȚII
Cum rezolvăm problemele cu care brandul se confruntă?
Vocea brandului este calda si prietenoasa. Vestimentatia personalului are pe spate mesajul „va ajutam cu drag”, invitand publicul la interactiune. Mesajele brandului incep intotdeauna cu litera mica pentru a genera caldura si apropierea fata de oameni. Tipul de litera este construit din linii curbe, blande, iar fontul, desi este unul Bold, impunator, aratand putere si respect, se armonizeaza cu vocea brandului prin culoarea calda utilizata.
Nuanta de albastru ce defineste identitatea vizuala este o culoare ce genereaza emotii precum calmitate, putere, armonie, siguranta. Ne dorim ca interiorul magazinului sa fie unul unde clientii pot face cumparaturi in liniste, fara agitatie, un mediu unde sa se simta relaxati si unde sa isi doreasca sa revina nu pentru preturile mici si diversitatea de produse, ci pentru starea de bine si satisfactia de a interactiona cu un brand ce este alaturi de ei si ii sustine, un brand in care ei cred.
Sistemul grafic de identitate este unul minimalist, ce pune accent pe mesaje, avand un vizual curat, aerisit in care domina contrastul puternic alb – albastru.









CAMPANII LANSARE
Cum facem brandul vizibil?
Vizualul campaniilor de lansare este construit pe contrastul alb-albastru, iar mesajele ilustreaza apropierea fata de oameni, sustinerea antreprenorilor si diversitatea de produse.
Campaniile au decurs pe o perioada de 60 zile inaintea lansarii magazinului.
Efectele acestor actiuni de marketing au condus la un start de succes a brandului.




PRIVATE LABELS
Brandurile proprii de produse ale magazinului.
Am dezvoltat 3 branduri proprii, clasate in functie de calitatea produselor low, medium, high, targetand audiente diferite:
Ale Hop, Simina, Hai-Hui
Produsele asociate cu aceste branduri sunt: prosoape de hartie, saci menajeri, hartie igienica, mop, folie alimentara, hartie de copt, folie de aluminiu, ustensile de bucatarie, tacamuri, servetele de masa.













ARMEANU ANA
0766 616 432
ana@armeanu.ro

ARMEANU CATALIN
0766 703 055
catalin@armeanu.ro