TRADITIE SI RAFINAMENT

Valeputna – Romania | Suceava

www.valeputna.ro

Valeputna este primul brand romanesc care produce delicatese din pastrav afumat, urmand retete stravechi de preparare a pastravului, inovate prin propria arta culinara.

 

Livrabile

  • Logo redesign
  • Identitate vizuala
  • Manual de Brand
  • Aplicatii:
  1. packaging
  2.  colaterale
  3. social media branding
  4. comunicari social media
  5. web design

Redesign-ul brandului Valeputna a fost premiat in Aprilie 2021 de catre A’Design Awards.

PROVOCAREA

Ce probleme rezolvăm prin acest proiect de rebranding?

Valeputna este un brand cunoscut pe sectorul produselor culinare naturale din pastrav afumat. Este perceput ca un brand traditional, care valorifica retetele autohtone. 

In urma procesului de rebranding dorim sa repozitionam Valeputna la nivelul actual al valorilor sale si sa atragem atentia consumatorilor care cauta mai mult decat un simplu produs traditional si natural. Valeputna ofera produse culinare ineditate, dar mai presus de acest lucru, ofera o experienta senzoriala inedita.

Misiunea noastra este de a directiona intreaga identitate catre un rafinament cu radacini tratitionale, comunicand astfel unei audiente pretentioase, fara a pierde un procent mare din consumatorii existenti.

SOLUȚII

Cum rezolvăm problemele cu care brandul se confruntă?

In urma strategiei de branding am descoperit pozitionarea brandului:

Valeputna ofera produse culinare premium din peste, oamenilor pretentiosi intr-un mediu exclusivist cu o voce eleganta, facandu-i sa se simta exaltati si rasfatati.

Produsele sunt de inalta calitate si reprezinta un efort continuu al brandului in a livra perfectiune si rafinament.

Ceea ce face brandul unic, si nu poate fi confundat cu competitia sunt istoria si mostenirea, continuitatea si perfectionarea. Brandul este cladit pe radacini autentice si are in spate o intreaga mostenire.

Am creat un design minimalist, suficient de sofisticat pentru a ilustra rafinamentul si atentia la detalii. Contrastele puternice de culori pun accent pe esenta fiecarui produs, iar executia ambalajelor din materiale premium (carton, folio, lacuire selectiva) atrag atentia asupra produselor la raft si ofera o pozitionare superioara fata de competitorii directi ai brandului.

Designul logo-ului alaturi de arcada inspirata din forma portii cetatii Sucevei, comunica despre radacinile traditionale ale brandului, invelite in rafinament si elegenta.

 

Logo-ul impreuneaza fluiditatea si simplitatea naturii cu istoria regala, elemente ce se armonizeaza intr-un simbol complex, dar curat, ce vorbeste despre radacinile si autenticitatea brandului.

Am avut cateva workshop-uri la inceputul proiectului,  folosind un proces care a dezvaluit multe despre identitatea noastra. Apoi, cu multa munca, am ajuns la un design ce ilustreaza valorile noastre.

Florin Irimescu

Fondator, Valeputna

ARMEANU ANA

0766 616 432

ana@armeanu.ro

ARMEANU CATALIN

0766 703 055

catalin@armeanu.ro

Call Now ButtonCall now

Pin It on Pinterest