WORKSHOP-URI INTERACTIVE

workshop-uri interactive

De ce sunt importante aceste workshopuri?

La crearea a unui brand, la rebranding și la workshopurile de strategie, participă de obicei un număr limitat de persoane. Participanții sunt: fondatori, echipa de management/marketing, câțiva specialiști cheie.

Însă, în momentul lansării, este esențial ca mai mulți angajați și colaboratori (inclusiv echipele de vânzare) să înțeleagă brandul.

Nu este vorba doar despre manualul de brand, care oricum trebuie citit, aplicat și asumat individual. Workshopul de implementare ajută la asimilarea informațiile esențiale (poziționare, voce, valori) într-un format accesibil. Astfel, echipa „învață” brandul direct de la cei care l-au creat și capătă încredere în aplicarea lui.

Workshopul are două componente:

Prezentarea brandului – o recapitulare rapidă a poziționării, a identității vizuale și a mesajelor-cheie. Tot ce se regăsește în manual, dar explicat, exemplificat și tradus în limbaj simplu.

Partea interactivă – un design sprint în care echipa lucrează practic pe brand:

  • exerciții de creare pentru campanii de marketing,
  • simulări de postări social media,
  • testarea unor idei de comunicare.

În acest mod, participanții nu doar aud informația, ci o aplică direct și o înțeleg mai ușor.

Un astfel de workshop poate fi organizat atât la lansare, ci și ulterior, atunci când apar echipe noi în companie sau atunci când brandul este preluat de o altă companie. Este o metodă eficientă de a asigura că toți cei implicați sunt aliniați și aplică brandul corect.

După workshopul de implementare, pot apărea cerințe noi cum ar fi: design sprint dedicat sau optimizarea comunicării, necesare:

  • pentru campanii de marketing care apar imediat după lansare,
  • pentru testarea unor idei noi împreună
  • sau pentru optimizarea comunicării, după ce brandul funcționează o perioadă și există feedback din piață.

Aceste servicii fac parte dintr-un proces continuu de consultanță de brand, necesar ori de câte ori apar produse sau servicii noi, sau când apar noi echipe.

Un brand devine real și puternic doar atunci când este înțeles și folosit de cât mai mulți oameni din organizație. Prin workshopurile interactive de implementare, ne asigurăm că mesajul este clar, echipa aplică brandul corect și ideile noi sunt testate rapid.

Aceste workshopuri sunt o etapă esențială pentru ca brandurile create sau recreate împreună să nu rămână doar concepte, ci să se transforme în experiențe vii, coerente și memorabile.