PROVOCAREA
Ce probleme rezolvăm cu acest proiect de branding?
„Noi” este cel mai mare magazin Cash & Carry cu capital 100% românesc. A luat naștere din ambiția unui singur antreprenor cu dorința de a susține micii comercianți din mediul rural și nu numai.
Noi Cash & Carry oferă o mare diversitate de produse la preț corect, într-o atmosferă prietenoasă, unde procesul de cumparare este facil, iar personalul este întotdeauna la dispoziția clienților.
Brandul se adresează proprietarilor de magazine ce au nevoie de o diversitate mare de produse la prețuri avantajoase. Această este ideea ce stă la baza sloganului „Magazinul magazinelor”.
Noi Cash & Carry este un concept ce înglobează valori precum susținere și respect, având o cultură dinamică și o voce prietenoasă și autentică.
Amplasat într-un centru comercial, înconjurat de competitori, trebuie să se diferențieze vizibil și să atragă atenția. Căldură personalului magazinului și disciplină ce stau la baza procesului rapid de cumpărare trebuie comunicate printr-un branding bine implementat în toate elementele de interacțiune cu publicul.
Ambiția acestui proiect constă într-o expansiune națională. Noi Cash & Carry trebuie să devină un brand de renume, recognoscibil, și un pilon principal de susținere a proprietarilor de magazine din provincie.
SOLUȚIA
Care este cea mai bună abordare pentru a rezolva problemele brandului?
Întrucât brandul se adresează clienților cu afaceri locale, mici, de familie, în special din zonele rurale, identitatea și personalitatea Noi Cash & Carry va trebui să rezoneze cu aceștia dar să și comunice despre profesionalism și seriozitate.
Identitatea vizuală va genera încredere și profesionalism, susținere și respect, și va reflecta în același timp spiritul românesc.
Vocea brandului este caldă și prietenoasă.
Mesajele brandului încep întotdeauna cu litera mică pentru a genera căldură și apropierea față de oameni. Deși fontul ales este unul Bold, impunător, care denotă putere, tipul de literă este construit din linii curbe, având multe rotunjimi blânde.
Nuanța de albastru ce definește identitatea vizuală este o culoare ce generează emoții precum calmitate, putere, armonie, siguranță. Ne dorim ca interiorul magazinului să fie unul unde clienții pot face cumpărături în liniște, fără agitație, un mediu unde să se simtă relaxați și unde să își dorească să revină nu doar pentru prețurile mici și diversitatea de produse, ci pentru starea de bine și satisfacția de a interacționa cu un brand autentic românesc.
Sistemul grafic de identitate se bazează pe linii curbe și contraste de culoare alb, galben, albastru. Se pune accent pe mesaje, și pe cuvântul ”noi”.
Mesajele ilustrează competitivitatea, diversitatea de produse, precum și încrederea și profesionalismul, printr-o abordare neconvețională.
Inspirându-ne din umorul tradițional românesc, reușim să atingem latura sensibilă a audienței noastre.
LOGO
Simbolistica din spatele logo-ului.
Logo-ul “Noi Cash & Carry” este compus din forme curbate, blânde, având un aspect prietenos, dar și puternic prin grosimea literelor.
Logo-ul are 3 componente:
1. Simbolul
- ghidare, expansiune
Simbolul transmite în mod direct ideea a două
săgeți ce indică stânga – dreapta.
- familie, colaborare, suport
În mod indirect este comunicat conceptul asocierii a două entități diferite dintr-o piață comună.
- tradițional, nemuritor
Subtil, în acest simbol se ascunde, un fragment
stilizat din Coloana Infinitului (sculptura lui C. Brâncuși).
2. Elementul tipografic ”noi”.
- esențialul succesului
În acest context, primul mesaj transmis este
”punctul pe i”, sugerând ideea ca ”noi” oferim
esențialul succesului pentru clienți și parteneri.
- prietenie și suport
Textul este scris cu litere mici, ilustrând mediul
prietenos și apropierea față de clienți.
3. Elementul tipografic ”cash & carry”.
- partener în afaceri
Acesta este elementul ce transmite în mod direct domeniul în care brandul activează: cash & carry.
Puplicul țintă identifică rapid ceea ce brandul oferă.
PRIVATE LABELS
Am dezvoltat brandurile private de produse ale magazinului.
Am dezvoltat 3 branduri proprii, clasate în funcție de calitatea produselor low, medium, high, vizând audiențe diferite:
Ale Hop, Simina, Hai-Hui
Produsele asociate cu aceste branduri sunt: prosoape de hârtie, saci menajeri, hârtie igienică, mop, folie alimentară, hârtie de copt, folie de aluminiu, ustensile de bucătărie, tacâmuri, șervețele de masă.