PROVOCAREA
Ce probleme rezolvăm cu acest proiect de branding?
Asahi Technologies este o companie de dezvoltare de software din New York, cu peste 10 ani de experiență și clienți din domenii foarte diversificate de activitate. Compania a fost înființată de un inginer de software pasionat de matematică și informatică, acesta petrecând peste două decenii în a se specializa și perfecționa în această branșă.
Compania are la bază principii solide și o echipă de experți dedicați. Metodologia de lucru este foarte bine structurată și conduce întotdeauna către rezultatele urmărite, de multe ori depășind așteptările clienților.
Serviciile excelente oferite de către companie aveau nevoie de un brand pe masură.
Provocarea a constat în descoperirea și concretizarea elementelor fundamentale ale brandului (scop, viziune, misiune, valori, poziționare), traduse ulterior prin vocea brandului, tonul vocii, mesajele principale dar și întreaga identitate vizuală.
Prin acest proces de rebranding am reușit să scoatem la suprafață adevărata identitate și personalitate a Asahi Technologies.
SOLUȚIA
Care este cea mai bună abordare pentru a rezolva problemele brandului?
Profesionalism, perfecționism, tehnologie și inovație, suport și dedicare.
Dezvoltarea de software este un domeniu foarte competitiv și dinamic. Strategia de rebranding a urmărit analizarea în detaliu a competitorilor direcți dar și analiza internă a brandului Asahi Technologies la momentul respectiv.
Ținând cont de valorile și principiile asumate de către companie am reușit să creăm o personalitate unică și autentică, tradusă atât prin vizual cât și prin mesaje cheie.
În strategia de rebranding am stabilit întreaga fundație a brandului (scop, misiune, viziune, valori, piramida, grupul țintă, vocea și tonul vocii, personalitatea, arhetipul, poziționarea, atributele, descrierea, unicitatea, povestea, etc.).
Urmărind aceste elemente am dezvoltat trei concepte vizuale pe care le-am rafinat și perfecționat până am ajuns la forma perfectă ce reprezintă cel mai bine dimensiunea brandului.
Un aspect important în definitivarea brandului au fost transparența și autenticitatea, astfel că originea, povestea, echipa și valorile brandului au fost ilustrate cu încredere și veridicitate.
LOGO
Care este simbolistica din spatele imaginii brandului?
Logo-ul dezvoltat a fost sursa de inspirație pentru tematica site-ului.
Asahi înseamnă „soarele de dimineață” în japoneză.
Asahi Technologies reprezintă un nou început, inovație și evoluție.
Culoarea verde topaz sugerează senzația de calm rece și proaspăt a dimineții.
Cercul din spatele textului simbolizează soarele, însă aplicat în website transmite senzația de respirație, creștere, evoluție.
Fontul bold din cuvântul ”Asahi” ilustrează puterea, în timp ce literele mici îi conferă un sentiment prietenos și abordabil.