
PROVOCAREA
Ce probleme rezolvăm cu acest proiect de branding?
RIALTO este un resturant de lux cu specific mediteranean înființat în anul 1996.
Mâncarea este preparată exclusiv din ingrediente proaspete și de calitate premium, iar bucătarii sunt preocupați să inoveze rețele și să surprindă prin savoare și estetică.
In 2017 restaurantul și-a schimbat locația, și a trebuit să se integreze într-un nou peisaj, pe malul Mării Baltice din portul Wismar.
Odată cu această schimbare majoră, restaurantul avea nevoie de o nouă identitate care să păstreze valorile pe care s-a clădit de-a lungul anilor, dar care să integreze și elementele de noutate ale zonei.

SOLUȚIA
Care este cea mai bună abordare pentru a rezolva problemele brandului?
Istorie, minimalism, eleganță.
Orașul Wismar are o istorie veche (astestare documentară încă din anul 1229) și o importanță geografică și economică deosebită datorită deschiderii la Marea Baltică.
În portul din Wismar există o tradiție îndelungată de transportare și depozitare a produselor agricole. O caracteristică a portului sunt marile silozuri istorice de grâne, 4 la număr, fiecare având propriul stil arhitectural.
Silozul Ohlerich, numit și silozul nr.3, a fost construit în anul 1938, din carămidă, având 11 etaje și o înălțime de 34 de metri. La parterul acestei clădiri se află din 2017 restaurantul Rialto.
Eleganța mobilierului de înaltă calitate și abstractul designului interior se contopesc într-o atmosferă unică și expresivă care aduce împreună stilul mediteranean cu cel cosmopolitan.
Brandul a migrat din zona clasică în modernism minimalist cu accente industriale dar și-a păstrat valorile și cultura construite în peste 20 de ani de existentă: un mediu select cu atmosferă elegantă, care pune accent pe atenția la detalii și nu se abate de la regula calității.

LOGO
Simbolistica din spatele logo-ului.
Brandul este definit de minimalism, linii și unghiuri drepte, forme geometrizate și contraste de lumină.
Clădirea în care acesta este situat reprezintă un simbol istoric important în comunitatea locală, de aceea logo-ul este o ilustrație abstractă a formei clădirii în care a fost integrată cifra 3 – ”Silozul numărul 3”.
Tipul de literă folosit în logo este înalt și zvelt și se armonizează cu simbolul abstract al clădirii.






