PROVOCAREA
Ce probleme rezolvăm cu acest proiect de branding?
PROVOCAREA Proiectul Invest in Carbon Removals a fost inițiat din necesitatea de a sprijini crearea și dezvoltarea unei comunități globale dedicate captării dioxidului de carbon.
Această inițiativă este parte a platformei Negative Emission Platform (NEP), al cărei obiectiv principal pentru 2050 este implementarea de soluții CDR scalabile, capabile să elimine CO₂ din atmosferă și să contribuie semnificativ la atingerea emisiilor nete zero, în special în Europa, dar și la nivel global.
Scopul Invest in Carbon Removals este conectarea investitorilor cu furnizorii de soluții CDR într-o manieră transparentă și eficientă, printr-o platformă sigură și bine structurată, care să stimuleze investițiile în tehnologii inovatoare de captare a emisiilor de carbon. Provocarea a constat în crearea unui brand capabil să înglobeze aceste concepte și să le transmită printr-un vizual simplu, memorabil și expresiv.

SOLUȚIA
Care este cea mai bună abordare pentru a rezolva problemele brandului?
Am dezvoltat o identitate vizuală modernă și minimalistă, cu accente tehnologice, ancorată în ideea de comunitate și expansiune, care reflectă valorile esențiale ale brandului: încredere, profesionalism și sustenabilitate.
Înțelegerea profundă a tehnologiilor de captare a dioxidului de carbon și a inovațiilor din acest domeniu, precum și potențialul lor de a limita efectele nocive ale CO₂, a fost cheia în crearea acestui brand.
Colaborarea strânsă cu o echipă dedicată a permis dezvoltarea unei identități care inspiră siguranță și conectivitate, oferind investitorilor un cadru sigur pentru explorarea oportunităților CDR.
Acest brand are un potențial imens pentru viitorul planetei și direcția către care ne îndreptăm cu toții.

LOGO
Simbolistica din spatele logo-ului.
Logo-ul combină un element tipografic („Invest in Carbon Removals”) cu un simbol geometric abstract, care reprezintă expansiunea unui cub din spațiul 3D în spațiul 2D.
Acesta simbolizează conectivitatea comunității globale CDR și subliniază inovația și extinderea. Paleta de culori și geometria simplă a logo-ului subliniază seriozitatea și angajamentul brandului față de inovație și creștere.




