*Producția foto-video nu este realizată de studioul nostru.
PROVOCAREA
Ce probleme rezolvăm cu acest proiect de branding?
AQIRYS este un brand de produse IT și hardware dedicate gaming-ului.
Un brand care se adresează persoanelor tinere, pasionate de jocuri video, oferindu-le o diversitate de produse calitative la preț accesibil.
Piața produselor de gaming este bine împărțită între luptătorii mari din această nișă.
Aqirys își face intrarea cu produse de calitate mediu-plus la prețuri accesibile, însă această strategie nu este suficientă pentru a face o diferențiere clară față de competiție.
Pentru a face brandul vizibil trebuie dezvoltată o identitate grafică inedită și originală. Provocarea constă în a crea un vizual diferit de competiție dar recognoscibil în lumea de gaming; trebuie creată o entitate nouă, dar familiară.
SOLUȚIA
Care este cea mai bună abordare pentru a rezolva problemele brandului?
Cosmos, culoare, dinamism și vibrație.
La fel ca toate brandurile construite de noi, totul a început cu workshopul de descoperire a brandului și strategia prin care am analizat competitorii pe piață și prin care am stabilit poziționarea.
Numele brandului ne-a purtat imaginația către elementele cosmice și lumea science-fiction, adesea prezentă în jocurile digitale.
Gamingul este un întreg univers ce poartă jucătorul în altă lume și trezește sentimente pe care nu reușim să le experimentăm în viața de zi cu zi.
Așa s-a născut tematica brandului: cosmosul și culorile lui, alături de elementele colosale și infinitul spațiului.
În timp ce oamenii de știință lucrează avid la descoperirea și înțelegerea legilor universului, unii dintre noi putem trăi senzația nemărginită a cosmului prin lumea digitală.
LOGO
Simbolistica din spatele logo-ului.
Tematica brandului și numele cu rezonanță cosmică au inspirat crearea unui logo care ascunde mai multe metafore: quasarul (nucleul luminos activ al unei galaxii), gaura neagră (conform astrofizicienilor în centrul fiecărei galaxii se află o gaură neagră super-masivă), o planetă cu inele.
Partea tipografică a logo-ului este formată din fontul Futura Medium, simplificat pentru a obține un minimalism dinamic care se armonizeză cu simbolul.