BEYUS COSMETICS

Servicii:
  • Strategie de Branding
  • Logo design
  • Identitate Vizuală
  • Manual de Brand
  • Aplicații Brand
  • Packaging
  • Web Design
  • Consultanță
Industrie:
Producător de cosmetice
Locație:
România

”Dragă Ana și Cătălin,
Creativitatea și tenacitatea sunt două atribute pe care le-am apreciat  la voi.”

PROVOCAREA

Ce probleme rezolvăm cu acest proiect de branding?

La baza brandului se află spray-ul cu apă termală, un produs dermato-cosmetic de calitate superioară.

Apa este extrasă în localitatea Beiuș, din rezervorul termal natural al munților Codru-Moma, de la o adâncime de peste 2500 m, printr- un proces tehnologic inovativ, fără a lua contact cu mediul înconjurător.

Apa este pură, cu Ph neutru, reprezentând un produs bogat în minerale și oligoelemente esențiale pentru sănătatea pielii, 100% natural, hipoalergenic (fără parabeni, coloranți, substanțe chimice sintetice, parfum), produs destinat îngrijirii pielii sensibile cu acțiune de calmare, protecție și revitalizare.

BEYUS este un brand dermato-cosmetic dedicat consumatorilor care doresc produse curate, eficiente și cu rezultate dovedite științific.

Ne adresăm unei audiențe variate ca vârstă, cultură și naționalitate, dar care are în comun dorința de a utiliza un produs calitativ și eficient.

Așa cum studiile clinice au dovedit, apa termală BEYUS are efecte benefice pentru piele de la prima aplicare (calmare, hidratare, reducerea activității bacteriilor generatoare de acnee, etc.).
Pe piața internațională, în domeniul apei termale există numeroase branduri puternice, cu istorie bogată și acoperire mare.


Deși România deține mai mult de jumătate din apele termale ale Europei, țara noastră nu a reușit să își contureze o identitate de leader în acest domeniu (cum este de exemplu Franța).


Brandul BEYUS este un brand autentic, 100% românesc, care pune accentul pe puritatea apei, tehnologie și valorificarea resurselor locale.

Beyus are nevoie de o identitate vizuală originală care să inspire încredere și care să ilustreze calitățile apei.

SOLUȚIA

Care este cea mai bună abordare pentru a rezolva problemele brandului?

Puritate, tehnologie, simplitate, eleganță.

Cu milenii înainte de nașterea brandului, apa termală din munții Codru Moma își urma ciclul prin straturile geologice ale acviferului triasic  îmbogățindu-se cu minerale și alte elemente naturale. Adusă la suprafață din adâncurile Transilvaniei, (de la peste 2500 m), apa a fost testată și avizată de un grup de cercetare competent și recunoscut.

Este prima și singura apă termală (nivelul anului 2021), de pe piața din Europa (cel mai probabil din lume), care folosește tehnologia Bag-On-Valve (BOV).

Această tehnologie păstrează proprietățile intacte, singurul moment când apa ia contact cu mediul înconjurător este atunci când este pulverizată, în rest, de la extragere până la îmbuteliere inclusiv, apa este în cea mai pură și naturală stare.

Ținând cont de acestea, s-a născut brandul BEYUS care înglobează întreaga poveste a apei termale: puritate, tehnologie, simplitate și eleganță.

LOGO

Simbolistica din spatele logo-ului.

Logo-ul se compune dintr-un joc de litere după numele localității de unde se extrage apa – Beiuș și un simbol al munților Codru Moma (cele trei curbe aurii).

Tipul de literă folosit în logo este Futura Book; litere suple, aerisite și armonioase.

Litera “Y” este poziționată central, simbolizând echilibrul și izvorul apei.

”Dragă Ana și Cătălin,
Creativitatea și tenacitatea sunt două atribute pe care le-am apreciat  la voi.

Brandul pe care l-ați creat  reușește să scoată în evidență atu-urile produsului cosmetic – imaginea unui produs premium cu un aspect minimalist, elegant care inspiră încredere și profesionalism.
Vă felicit pentru reușită și sper într-o nouă colaborare cât mai curand.”

Brandurile noastre

Branduri create sau reinventate în studioul nostru.