PROVOCAREA
Ce probleme rezolvăm cu acest proiect de branding?
TEN:07 (”Ten O Seven”) este un brand căruia îi pasă de oameni și natură.
Dorește să transforme pasiunea în produse de înaltă calitate, care să ofere un zâmbet tuturor celor care merg pe bicicletele TEN:07.
Cu misiunea de a oferi oamenilor libertatea de mișcare, brandul îi încurajează să trăiască o viață sănătoasă și conștientă.
Olanda este cunoscută pentru infrastructura sa dedicată bicicletelor dar și pentru cultura ciclismului.
Lansarea unui brand nou pe o piață suprasaturată este cu adevărat o provocare. Trebuie să găsim un factor de diferențiere puternic pentru a face acest startup să iasă în evidență.
Primul produs Ten:07 este o bicicletă cargo inovativă (”Unicorn”) care este practică, pliabilă, extraordinar de funcțională, și uimitor distractiv de condus.
Așadar, trebuie să creăm un brand cool și îndrăzneț, care să atragă rapid atenția și să comunice ușor valorile brandului.
SOLUȚIA
Care este cea mai bună abordare pentru a rezolva problemele brandului?
Pasiune, sinceritate și voie bună.
Brandul a pornit din dorința lui Dan de a-și construi propria afacere de biciclete care să aducă la suprafață creativitatea și gândirea inginerească. Pasionat de biciclete și construcția acestora într-o modalitate cât mai simplă dar cât mai practică, Dan s-a înrolat în misiunea de a aduce o contribuție benefică în viața oamenilor, având grijă și de mediul înconjurător.
Inspirați de pasiunea și personalitatea lui Dan am creat un brand energic, plin de culoare și voie bună.
TEN:07 este un brand glumeț, dinamic, ce inspiră oamenii la mișcare și la decizii conștiente.
Identitatea vizuală combină linii curbe și drepte găsind o armonie perfectă între prietenie și profesionalism.
LOGO
Povestea din spatele logo-ului.
Logo-ul este o reprezentare minimalistă și amuzantă a unui măgar, ademenit în afara cercului de o banană, ce reprezintă hrană sănătoasă și energie (unul din alimentele preferate ale cicliștilor).
Măgarul este un simbol al puterii, serviciului și păcii.
Brandul încurajează oamenii să fie activi și să iasă din zona lor de confort pentru a descoperi un mod de viață mobil și sănătos.
Prin urmare, sloganul brandului este „CICLE OUT”.
În logo este ”ascuns” de asemenea un ceas, urechile măgarului indică 10:07 (zece:07) – „timpul pentru o banană”.
Dar ce înseamnă?
Ora 10 este prima masă din ziua lui Dan, care constă într-o singură banană. Cert este că a setat din greșeală alarma pentru 10:07. Când construia biciclete pentru un alt brand, în fiecare zi pornea alarma la 10:07, iar cineva din fabrică striga de fiecare dată: „Este timpul pentru o banană”.
„Ten:07 – Banana time!”
Este timpul lui Dan!