Foto și video de Vali Bărbulescu.
PROVOCAREA
Ce probleme rezolvăm cu acest proiect de branding?
Brandul Leonthe a fost creat pentru oamenii de bussines care simt necesitatea utilizării luxului într-o modalitate funcțională.
Luxul denotă exclusivismul şi aparatenenţa la o clasă socială superioară, însă în percepţia consumatorului de modă, luxul este ceea ce el consideră accesibil şi calitativ fără a face un efort financiar considerabil.
Faţă de trecutul îndepărtat când îmbrăcămintea şi accesoriile serveau unor anumite funcţii, moda a evoluat în punctul în care aceste obiecte nu mai au neapărat o funcţionalitate, ci ilustrează prestigiul şi conduita vestimentară.
Leonthe este brandul care îmbină prestigiul și exclusivitatea cu funcționalitatea și alegerea conștientă. Este un brand atemporal și funcțional dedicat oamenilor puternici care se regăsesc în valorile Leonthe.
SOLUȚIA
Care este cea mai bună abordare pentru a rezolva problemele brandului?
Rafinament, calitate, distincție.
Brandurile de lux nu vând doar produse scumpe, ci o imagine completă cu care consumatorul se identifică. Referindu-ne strict la produs, cum este acesta? Este artizanal, customizabil, funcțional, exclusivit? Are un design convențional, avangardist, inovativ, îndrăzneț? Cine cumpără produsul și de ce? Ce valori are consumatorul și cum se aliniază cu cele ale brandului?
Pentru a răspunde la aceste întrebări am facut o incursiune adâncă în valorile brandului Leonthe și am analizat alte branduri de lux. Am identificat elementul de unicitate a brandului, grupul țință și tipologiile de consumatori, precum și metoda de comunicare, și nu în ultimul rând identitatea vizuală și vocea brandului.
Rafinament – design atemporal, care armonizează eleganța și utilitatea într-un produs unic din industria genților de lux.
Calitate – Atât materialele folosite în producţie cât şi metodele de prelucrare oferă genţilor o durată mare de viaţă, păstrându-şi aspectul rafinat şi proprietăţile. Dimensiunile genţilor sunt atent proporţionate, iar compartimentarea este realizată ţinându-se cont de funcţionalitate şi design.
Distincție – finisaje cu atenție extraordinară, elemente de unicitate şi note exotice discrete – atuuri puternice pentru a justifica o alegere puternică, dar conștientă.
Toate acestea se traduc în brand prin minimalism și echilibru.
ECHILIBRU
Perfecțiunea se află în detalii.
Aspectul compact și echilibrarea logo-ului pe centrul literei “N” conturează stilul puternic și rafinat al brandului.
Modul în care litera “O” este tăiată arată atitudinea îndrăzneață și încrezătoare, iar simbolul format este rezultatul abstract al omogenizării simbolurilor celor două sexe, Leonthe fiind un brand ce se adresează femeilor și bărbaților cu aceeași voce. Este brandul celor încrezători și puternici.