PROVOCAREA
Ce probleme rezolvăm cu acest proiect de branding?
Clinica stomatologică este un mediu în care majoritatea oamenilor ajung tensionați, cu un pic de teamă, emoții, mulți cu chiar spaimă și cu fobie.
Provocarea a constat în crearea unei atmosfere relaxate, dar unice, întrucât acest cabinet este unul aparte, unde empatia și dedicarea se întâlnesc cu profesionalismul și disciplina.
Atmosfera brandului va trebui să transmită ceea ce orice pacient va găsi în cabinet: energie pozitivă, calmitate, zâmbete, dedicație, grijă și profesionalism.
Localizat în zona Parcului Carol din București, identitatea cabinetului rezonează cu atmosfera locală și spiritul urban. Înconjurat de baruri, terase, parc, muzeu, cabinetul transmite din vitalitatea, vibrația și energia locală.
SOLUȚIA
Care este cea mai bună abordare pentru a rezolva problemele brandului?
Zâmbete, culoare, energie bună, profesionalism.
Gama cromatică aleasă transmite energie pozitivă și căldură, având o influență puternică în crearea unui mediu în care pacienții se pot detensiona, relaxa și scăpa de emoții.
Mesajele brandului se adresează publicului tânăr, cool, având o voce plină de viață, relaxată și prietenoasă.
Minimalismul identității grafice oferă aspectul profesionist și câștiga ușor încrederea publicului.
Vei pleca de la ei cu un zâmbet larg și luminos 🙂.
Uită ceea ce știi despre conceptul de cabinet stomatologic.
Urban Dent este un mediu cool, cu oameni cool, pentru oameni cool, situat în inima Bucureștiului.
Înconjurat de agitația urbană – terase, parc, muzeu, restaurante, se integrează perfect în atmosfera caldă, plină de viață și culoare.
So chill and smile.
LOGO
Simbolistica din spatele logo-ului.
Logo-ul este unul non-conformist și îndrăzneț pentru acest tip de activitate, și ilustrează abordarea diferită a brandului. În spatele simbolului se ascund mai multe sensuri: o idee inspirată, un pin point pe hartă, un implant dentar, un loc optimist și vibrant.