PROVOCAREA
Ce probleme rezolvăm cu acest proiect de branding?
Brandul s-a născut din pasiunea pentru înghețată delicioasă, bună, cu ingrediente de calitate. Nu este orice fel de înghetață, este o înghetată super cremoasă care încântă orice papilă gustativă, indiferent cât ar fi de pretențioasă. Este o înghetată care aduce toate aromele îndrăgite, dar și arome noi, inedite, rețete unice și îndrăznețe.
Misiunea brandului este să creeze cea mai bună înghețată din lume pentru toată lumea.
Ne adresăm unei audiențe diversificate ca vârstă, cultură și naționalitate, care are însă cel mai important lucru în comun: gustul bun.
Pentru a ne diferenția de competiție avem nevoie de un concept inedit care să reprezinte personalitatea brandului și care să comunice în mod creativ valorile brandului: calitate, gust bun, arome, artizanal, pasiune.
SOLUȚIA
Care este cea mai bună abordare pentru a rezolva problemele brandului?
Pasiune, creativitate, neconvențional.
Numele brandului ”Cream Tailors” ilustrează pasiunea pentru crearea rețetelor de înghețată pentru toate gusturile dar și spiritul îndrăzneț al brandului. Unde ați mai gustat înghetață cu rozmarin sau cu lavandă?
Întreg conceptul vizual are la bază ideea de ”tailor=croitor” și folosește firul și ghemele pentru comunicarea aromelor și mesajelor.
Culoarea reprezentativă a brandului este o tonalitate blândă și dulce de magenta ce contrastează cu orice aromă de înghețată.
Aromele sunt ilustrate folosindu-ne de ingredientele conținute ce conferă gustul fiecărei înghețate. Fiecare sortiment de înghețată conține cu adevărat ingredientele care creează aroma.
LOGO
Care este cea mai bună abordare pentru a rezolva problemele brandului?
Logo-ul este o combinație îndrăzneață dar estetică între un font cursiv cu litere mici și un font jucăuș dar cu litere mari. O mică inimă se ascunde în primul ”a” pentru a ilustra pasiunea pentru înghețată. Această inimioară se regăsește subtil inserată în toate materialele brandului: uniforme, șervețele, etichete, arome și în traseul firului de ață.
Alături de logo-ul tipografic au fost adăugate și elementele artizanale și creative: firul de ață și urma unei pensule artistice în cea mai ”dulce” culoare posibilă.