ONIX REAL ESTATE

Servicii:
  • Logo design
  • Identitate Vizuală
  • Aplicații Brand
  • Web Design
  • Consultanță
Industrie:
Dezvoltator imobiliar
Locație:
România

”Eficienți, întotdeauna la timp, intuitivi și prietenoși. A fost o plăcere să colaborăm în acest proiect de rebranding.”

PROVOCAREA

Ce probleme rezolvăm cu acest proiect de branding?

Compania a fost înființată în anul 2014 și este membru al Morad Grup, unul din cei mai mari dezvoltatori imobiliari din România, cu o vechime de peste 30 de ani în multiple industrii importante: hotelieră, alimentară, construcții și imobiliare.

Brandul trebuie repoziționat pentru a se alinia unui set de valori specifice produselor de înaltă calitate din zona premium.
Toate proiectele imobiliare trebuie să intre sub aceeași umbrelă de brand și să aibă o identitate vizuală comună.

SOLUȚIA

Care este cea mai bună abordare pentru a rezolva problemele brandului?

Minimalism, eleganță, clasic.
În urma workshop-ului de descoperire a brandului am identificat valorile brandului, tonul vocii și grupul țință. Onix se adresează celor care apreciează calitatea și finisajele premium, dar și celor care prevăd achiziția unui imobil ca o potențială investiție.


Brandul se adresează cu o voce profesională și un ton ferm, urmărind să ilustreze experiența în domeniul imobiliar alături de valorile ce stau la baza fiecărui proiect rezidențial: calitate de top, exigență, confort și profesionalism.

Eleganța și formalitatea brandului se vor afișa într-o manieră pozitivă cu accent pe promisiunea calității și a siguranței.


Întrucât brandul se adresează în mod special unui public educat, sloganul încorporează conceptul stilului de viață urban la un nivel ridicat, orientat către îmbunățățire și standardizare.


FINE LIVING

LOGO

Simbolistica din spatele logo-ului.

Logo-ul este compus din denumirea companiei alături de un simbol geometric abstract inspirat din sistemul de cristalizare trigonal al onixului.


Acest simbol înglobează evoluția, prin dispunerea crescendo, echilibru și durabilitate inspirate din forma piramidei, armonie și stabilitate prin geometrie încadrată în unghiuri drepte.


Tipul de literă cu serife ilustrează rădăcinile și istoria brandului, iar culorile alese sugerează profesionalismul și formalitatea, cu un accent discret de sofisticare.

”Timpul și comunicarea sunt cuvintele cheie pentru a descrie această echipă creativă.

Deși am fost riguroși și pretențioși, au dat dovadă de răbdare și înțelegere.

Eficienți, întotdeauna la timp, intuitivi și prietenoși.

A fost o plăcere să colaborăm în acest proiect de rebranding.”

Brandurile noastre

Branduri create sau reinventate în studioul nostru.