FROSFERA

Servicii:
  • Strategie de Branding
  • Brand Naming
  • Logo design
  • Identitate Vizuală
  • Brand Messaging
  • Manual de Brand
  • Aplicații Brand
  • Packaging
  • Consultanță
Industrie:
Depozit frigorific si logistica.
Locație:
Romania

”Capacitatea lor de a ne analiza și rezolva nevoile este ceea ce ne impresionează cel mai mult.”

PROVOCAREA

Ce probleme rezolvăm cu acest proiect de branding?

Frosfera este o companie cu capital romanesc si spaniol. Construcția depozitului FROSFERA este rezultatul unirii mai multor oameni cu experiență îndelungată în domeniul comerțului și logisticii cu aprovizionare cu temperatură controlată.


Scopul companiei este de a oferi servicii de logistică și depozitare clienților locali, naționali și internaționali cu standarde înalte de calitate și siguranță.

Fiind poziționați între competitori direcți, ce dețin monopol pe acest segment de business, principala provocare a fost identificarea factorilor ce diferențiază brandul și oferă elementul de unicitate de care are nevoie pentru a se remarca pe piață.


Fondatorii acestui business au experiență vastă în domeniu și au reușit să creeze un mecanism ce acoperă principalele minusuri ale competitorilor, iar identitatea brandului trebuie sa comunice clar valorile companiei: profesionalism, eficiență și adaptabilitate.

SOLUȚIA

Care este cea mai bună abordare pentru a rezolva problemele brandului?

Parteneriat, profesionalism, eficiență

Numele brandului s-a născut din alăturarea cuvintelor ”Frost” și ”Sphere”  rezultând un nume propriu, într-un joc de cuvinte ce are o sonoritate melodioasă și se aseamănă fonetic cu ”prospera”.

Vizualurile au fost construite pentru a arăta forță și profesionalism și s-au folosit două tonuri de albastru pentru a crea contraste reci care imită aspectul gheței și insuflă senzație de frig și prezervare.

LOGO

Simbolistica din spatele logo-ului.

Logo-ul ilustrează stabilitatea, forța brută și structura puternică.
Subtil inserat în partea superioara a ghețarului, se poate observa silueta literei “F”, în spațiul negativ.


Atenția este centrată pe ghețar, simbol al magnitudinii impresionante și al durabilității.
Culorile reci sugerează in mod evident temperaturile scăzute, iar însuși structura ghețarului reprezintă o bază solidă și puternică.

„Capacitatea lor de a ne analiza și rezolva nevoile este ceea ce ne impresionează cel mai mult.

Ne-am conectat prin videoconferințe tot timpul, așa că atenție acordată 100%”

Brandurile noastre

Branduri create sau reinventate în studioul nostru.