
PROVOCAREA
Ce probleme rezolvăm cu acest proiect de branding?
Ne plac proiectele ambițioase și îndrăznețe care au curajul să meargă împotriva curentului și să conteste normele, și care, în același timp sunt extrem de orientate către consumator.
Acest proiect a fost clădit pe o infrastructură complexă și are un singur scop: să ofere mâncare bună la cel mai corect preț de pe piață.
Alături de o familie variată de branduri (create tot în studioul nostru), brandul Zizam este interfața unei entități ample, care înțelege trendurile globale din domeniu și inovează constant, anticipând nevoile consumatorilor.
Pentru a construi acest brand a trebuit să explorăm în profunzime natura și să stabilim o bază solidă. Desi la prima vedere pare a fi doar o aplicație pentru comandă și livrare de mâncare, Zizam este de fapt un brand cu multiple dimensiuni.
Provocarea a constat în crearea unei entități cu aparență simplă și funcționalități complexe.


SOLUȚIA
Care este cea mai bună abordare pentru a rezolva problemele brandului?
Zizam este brandul care sfidează normele și rupe convenționalul. Este un brand vizionar, plin de energie și vitalite ce aduce bucurie în viața oamenilor. Este corect și transparent și este pentru toată lumea. Oferă constant surprize noi și se mulează pe gusturile și nevoile fiecărui consumator.
Comunicările brandului sunt pline de optimism, energie și umor. Personalitatea brandului este una prietenoasă și onestă iar vizualurile sunt vibrante și pline de culoare.
Contrastele puternice, culorile vii și mesajele scurte și clare, deseori amuzante, fac parte din identitatea brandului.
Zizam este un brand viu atât în sens figurativ cât și literar și construiește în jurul său o comunitate care aderă la valorile acestuia: curaj, corectitudine, transparență, voie bună și umor.








LOGO
Cu o aparență dezordonată, logo-ul este unul tipografic cu un mic element vizual: un ochi sub formă de map pointer pe care cade întreaga greutate a logo-ului.
Culorile, formele și modul de așezare al literelor ilustrează energia, dinamismul și personalitatea vibrantă a brandului.


PRIVATE BRANDS
Sub umbrela Zizam se aliniază o gamă variată de branduri unice pe care le-am dezvoltat de-a lungul timpului, fiecare din ele încorporând valorile și scopul care au stat la baza proiectului sub care s-a născut Zizam. Fiecare nume de brand și identitate vizuală au fost atent gândite și dezvoltate prin implicare, dedicare și creatitvitate.
”Sunt foarte organizați și atenți la detalii. Iau în considerare opiniile întregii echipe și, în plus, oferă feedback din grupul lor de referință din industrie. Termenele de execuție au fost exact așa cum au promis și materialele ne-au fost puse la dispoziție de fiecare dată când am avut nevoie de ele. Sunt creativi și se adaptează fiecărui proiect indiferent de domeniu.”














