SPORTS FIELDS

Servicii:
  • Strategie de Branding
  • Logo design
  • Identitate Vizuală
  • Manual de Brand
  • Aplicații Brand
  • Web Design
  • Consultanță
Industrie:
Construcții și amenajări terenuri sportive
Locație:
România

„Au reușit să înțeleagă mentalitatea și percepția noastră despre companie și au creat o imagine perfectă ce înglobează valorile noastre.”

PROVOCAREA

Ce probleme rezolvăm cu acest proiect de branding?

Sports Fields este una din primele afaceri românești care oferă servicii complete pentru terenurile sportive naturale, hibride și artificiale.

De-a lungul anilor, experții companiei au participat la numeroase evenimente, congrese și activități de specializare urmărind să fie mereu la curent cu ultimele informații și tehnologii din domeniu.

Cu o experiență de peste două decenii în domeniu, compania a construit și întreține cel mai important teren verde din țară: Arena Națională.

Pasiunea pentru sport și angajamentul în a avea cel mai bun produs de pe piață trebuie să se reflecte în imaginea brandului.
De asemenea, brandul are nevoie de o identitate vizuală care să comunice la nivel internațional și care să arate preocuparea companiei în a fi la curent cu noile tehnologii și procese din domeniu.

SOLUȚIA

Care este cea mai bună abordare pentru a rezolva problemele brandului?

Inovație, durabilitate, adaptivitate.
După sesiunea de descoperire a valorilor brandului am identificat și stabilit următoarele aspecte cheie:

  • poziționarea brandului
  • atributele brandului
  • personalitatea brandului
  • direcțiile vizuale
  • identitatea vizuală a brandului
  • sloganul de brand

Sports Fields este un brand dinamic, iar culoarea albastru îi oferă un aspect energic, susținut și de formele oblice care îi definesc identitatea vizuală.

Armonia dintre liniile drepte și cele curbe ilustrează atitudinea profesionistă a brandului, dar și abordarea prietenoasă.
Identitatea vizuală este una inovativă pentru domeniul de activitate, îmbrățișând sloganul brandului:

LOGO

Simbolistica din spatele logo-ului.

Simbolul abstract ilustrează inovația și competența de a combina soluții pentru serviciile complete pe care brandul le oferă.


Alăturarea celor două inițiale din numele brandului, ”S” și ”F”, formează o iluzie optică prin jocul cu spațiul negativ.

Dinamica logo-ului, obținută prin formele rotunde și dispunerea diagonală a textului, sugerează atitudinea pro-activă a companiei.

„Ne-a plăcut implicarea și abordarea lor profesională cu privire la fiecare detaliu al proiectului.

Au reușit să înțeleagă mentalitatea și percepția noastră despre companie și au creat o imagine perfectă ce înglobează valorile noastre.

Datorită acestui proiect, compania noastră are un aspect nou și proaspăt. Brandul nostru are o imagine bine determinată și este mai atractiv pentru publicul pe care îl vizăm.”

Brandurile noastre

Branduri create sau reinventate în studioul nostru.