PROVOCAREA
Ce probleme rezolvăm cu acest proiect de branding?
APITERRA este un brand ce îmbrățișează natura, frumusețea și eleganța, și un business de familie cu vechime care folosește materii prime naturale, din surse locale.
Mierea de salcâm și lăptișorul de matcă BIO sunt pure și provin de la stupine eco-certificate din zonele nepoluate ale Transilvaniei.
Beneficiile mierii de albine și ale laptișorului de matcă asupra pielii sunt cunoscute încă din antichitate: hidratează, hrănesc, regenerează, întârzie îmbătrânirea pielii și apariția ridurilor datorită nutrienților pe care îi conțin (vitamine, minerale, aminoacizi, acizi grași și antioxidanți).
APITERRA aduce pe piață produse cosmetice naturale, curate, 100% românești.
Provocarea a constat în găsirea unei îmbinări armonioase între elementele naturale și beneficiile cosmetice.
Brandul trebuie să ilustreze grijă pentru consumator și pasiunea pentru crearea rețetelor unice.
SOLUȚIA
Care este cea mai bună abordare pentru a rezolva problemele brandului?
Natură, delicatețe, simplitate.
Am apropiat identitatea vizuală de natură folosind culori calde și un stil de ilustrație ce reflectă delicatețea și blândețea produselor.
Ingredientele din produsele cosmetice sunt 98% de origine naturală, procesate la rece, cu anumite componente cheie bio care au fost atent selecționate pentru beneficiile active asupra pielii.
Din acest motiv s-a ales un fundal kraft în designul ambalajelor și am creat pentru fiecare produs ilustrații florale în diverse forme și culori pastelate.
Conceptul produselor reflecta grija pentru piele și natură, alături de istoria și profesionalismului brandului în produse de origine apicolă.
LOGO
Simbolistica din spatele logo-ului.
Logo-ul este simplu și fluid, cu litere rotunjite și curgătoare alături de simbolul unei albinuțe în mișcare, ce ascunde un zâmbet subtil.