AGENȚIA ANULUI 2022

La începutul anului 2023, Ad World Masters își dezvăluie cu mândrie „Agențiile Anului”. Criteriile lor stricte și evaluarea meticuloasă a fiecărei agenții au fost compilate într-un clasament al celor mai excepționale agenții din lume.

Agenția Anului 2022 este o competiție digitală unică organizată de Ad World Masters, în care agențiile sunt recompensate în funcție de big data, nucleul ADWM. Un total de peste 160 de puncte de date per agenție au fost procesate de un algoritm AI pentru a calcula Scorul agenției, chintesența acestor date și pentru a oferi o perspectivă asupra potențialului agenției. Competiția Agenția Anului 2022 se bazează pe scorurile agențiilor Ad World Masters. Toate scorurile agențiilor sunt revizuite manual de echipa Ad World Masters.

Piața din România a crescut constant în ultimii ani, impulsionată de o creștere a comerțului electronic și a publicității digitale. Potrivit unui raport al IAB România, valoarea totală a pieței de publicitate din România a ajuns la 1,2 miliarde de euro în 2020, în creștere cu 6,5% față de anul precedent. Piața de publicitate digitală a reprezentat 32,6% din totalul cheltuielilor publicitare, cu o valoare de 390 de milioane de euro.

Perspectiva de viitor este uriasă, branding-ul jucând un rol extrem de important în acest mediu. Ne bucurăm să fim printre agențiile de branding recunoscute internațional și apreciate pentru proiectele dezvoltate.