In aproximativ 3 ore vom parcurge impreuna primii pasi in crearea noului brand prin intermediul unui workshop interactiv, dezvoltat in functie de nevoile business – ului tau. Vom identifica atributele brandului, grupul tinta vizat, profilul consumatorului si concurenta.
In cadrul workshopului vom reusi impreuna sa descoperim si sa intelegem valorile brandului, iar tu vei avea o vizune mai clara asupra propriului brand si a nevoilor pe care acesta le va acoperi.
La finalul acestei sesiuni de descoperire a brandului, noi vom putea privi proiectul tau din interior, si vom avea o imagine globala asupra acestuia..
Dupa cum am mentionat anterior, in functie de fiecare bussiness, workshopul se va desfasura pe diverse etape, ce vor urmari identificarea tuturor aspectelor relationate cu brandul, iar participantii vor fi reprezentati de catre persoanele care sunt direct implicate in crearea si cresterea brandului (de la angajati, la manageri de resurse umane si marketing, CEOs, fondatori,actionari, etc).
Odata ce am finalizat aceasta etapa intiala, dar foarte importanta in procesul de creare a brandului, noi vom trece la urmatoarea etapa de descoperire si cercetare: strategia de branding.