LOGO DESIGN

Procesul de logo design implică atât creativitate cât și o abordare strategică și analitică. Este important ca logo-ul să reflecte valorile brandului, definite anterior în strategia de branding. 

În proiectele de branding mizăm pe minimalism. Fie că este vorba despre un logo tipografic sau simbolic, acesta trebuie redus la forma optimă ce comunică valorile de baza ale companiei, pentru a fi memorabil și distinctiv. 

Etapele de creare a unui logo sau identitate vizuala se împart in 3 etape principale:

1. Analiza publicului tinta – valori, cultura, trend. Logo-ul creat trebuie sa comunice clar cu targetul.

2. Stabilirea a 2 valori de bază ce trebuie ilustrate in logo, urmată de o cercetare ce are ca scop identificarea simbolurilor folosite pentru ilustrarea acestor valori. Este important să cunoaștem ceea ce există deja pe piață; ne dorim sa fim originali, dar nu foarte distanți de conceptele cu care publicul este acomodat. Ne place sa fim îndrăzneți și să introducem un pic de „twist” in proiectele noastre acolo unde este necesar.

3. Dezvoltăm 3 concepte de logo și le prezentăm in contexte relevante pentru domeniul de activitate pentru a ilustra cum se poate dezvolta brandul în fiecare direcție. Definim gama cromatică și livrăm documentele finale.

Logo Design