Procesul de creare a unui logo implica atat creativitate cat si o abordare strategica si analitica. Este important ca logo-ul sa reflecte valorile brandului, definite anterior in strategia de branding.
In proiectele de branding mizam pe minimalism; fie ca este vorba despre un logo tipografic sau simbolic, acesta trebuie redus la forma optima ce comunica valorile de baza ale companiei.
Etapele de creare a unui logo sau identitate vizuala se impart in 3 puncte principale:
1. Analiza publicului tinta – valori, cultura, trend. Logo-ul creat trebuie sa comunice clar cu targetul.
2. Stabilirea a 2 valori de baza ce trebuie ilustrate in logo, urmata de o cercetare ce are ca scop identificarea simbolurilor folosite pentru ilustrarea acestor valori. Este important sa cunoastem ceea ce exista deja pe piata; ne dorim sa fim originali, dar nu foarte distanti de conceptele cu care publicul este acomodat. Ne place sa fim indrazneti si sa introducem un pic de „twist” in proiectele noastre acolo unde este necesar.
3. Dezvoltam 3 concepte de logo. Avem 3 runde de revizuiri pe unul din concepte. Aplicam conceptul final pe 2 mock-up-uri (cele mai relevante pentru domeniul de activitate). Definim gama cromatica si livram documentele finale (logo vectorial si rasterizat).