In strategia de branding se defineste brandul impreuna cu valorile si scopul acestuia.  Prin acest document se concretizeaza viziunea brandului : ce ofera brandul, cui se adreseaza si in ce mod, ce nevoi satisface si care este directia de design pe care o va aborda.

Se vor defini profilele clientilor/ consumatorilor, valorile acestora si nevoile lor.

Se vor identifica solutiile practice in acoperirea nevoilor clientilor/consumatorilor.

Strategia de branding presupune si o analiza a competitorilor pentru a identifica lucrurile comune fiecarui brand, precum si diferentierile dintre acestea. Aceasta analiza ne va ajuta sa identificam pozitionarea brandului pe piata si sa construim elementele ce il vor diferentia fata de restul.

Se vor trasa liniile directorii pentru personalitatea brandului : care este elementul ce ofera unicitatea si personalitatea brandului, care este audienta brandului pe care acesta trebuie sa se focuseze, ce beneficii promite brandul grupului tinta?

Se vor dezvolta 3 directii de design (stylescapes) :  compozitii grafice in care ilustram tipul de litera, culori, elemente vizuale,  mockupuri , toate combinate intr-o maniera unitara care sa redea feelingul brandului.  Style scapes, reprezinta un instrument de ajutor in luare deciziei privind directia estetica  in care se va regasi brandul. Din cele 3 style scapes  se va alege cel care este cel mai reprezentativ pentru personalitatea brandului, urmand apoi dezvoltarea logo-ului .

Call now

Pin It on Pinterest

Share This